Szukaj
Szukaj
Szukaj
Dziś wtorek, 12.12.2017

Tego jeszcze nie było! Muzułmańska blogerka została twarzą znanej marki kosmetycznej

Nura Afia w kampanii CoverGirl


Muzułmanka została twarzą marki kosmetycznej CoverGirl

Marka kosmetyczna CoverGirl znana jest z tego, że swoimi reklamami wzbudza niemałe kontrowersje. Niedawno mówiono o tym, że do jednej z kampanii po raz pierwszy zatrudniono mężczyznę Jamesa Charlesa. Dziś dowiadujemy się o kolejnym odważnym kroku tego brandu. Po raz pierwszy ambasadorką CoverGirl została muzułmanka Nura Afia, która jest blogerką urodową. Internetowa gwiazda niebawem pojawi się w reklamie tuszu do rzęs So Lushy!

Dorastałam w niepewności noszenia hidżabu. I nigdy nie pomyślałam o tym, że kiedyś zobaczę jakąkolwiek muzułmankę, reprezentującą tak duże grono odbiorców. Mam nadzieję, że ta kampania reklamowa pokaże muzułmankom, że CoverGirl dba również o ich potrzeby, że są ważne – powiedziała Nura Afia w rozmowie z portalem Refinery29.

Zdania na temat wyboru muzułmanki do reklamy kosmetyków były podzielone. Zwolennicy twierdzą, że każda kobieta ma takie samo prawo używać kosmetyków niezależnie od pochodzenia, kultury i wiary. Przeciwnicy zaś uważają, że tego typu kampanie mają na celu jedynie, aby zrobiło się głośno wokół marki.

A jak wy oceniacie pomysł przedstawicieli marki CoverGirl?

Zobacz także: Trzyletnia North West w bardzo mocnym makijażu! Przesada?

Nura Afia

Nura Afia została twarzą marki CoverGirl

Nura Afia została twarzą marki CoverGirl

Nura Afia została twarzą marki CoverGirl

 

Drogie czy tanie kosmetyki – jakie głównie stosujesz?



Komentarzy: 2


Gość | 8 listopada 2016, 08:13

Totalnie makijaż jest tej dziewczynie nie wskazany! jest piękna bez.


Gość | 5 listopada 2016, 14:56

Taka naturalnie piękna dziewczyna, a w tym nowoczesnym makijażu wygląda jak sztuczny twór, taka sztuczna kukła. Ohyda.


Dodaj komentarz
×